Pierwszy wpis

Witam wszystkich czytelników!

Jest to mój pierwszy wpis, w którym chciałabym Wam krótko przedstawić siebie i tematykę mojego bloga.
Nazywam się Ola, mam 20 lat, studiuję na Uniwersytecie Śląskim filologię: języki angielski i włoski.
Na co dzień jestem bardzo nieśmiałą, cichą osobą, która odnajduje się w muzyce, serialach, filmach i przede wszystkim książkach. Moją pasją jednak jest pisanie, dlatego też postanowiłam założyć tego bloga. Postaram się jak najczęściej dodawać nowe posty z recenzjami oraz zapowiedziami książek, których premier nie mogę się doczekać.
Liczę, że mnie polubicie i będziecie regularnie odwiedzać mnie i moje dzieło.
Na razie to chyba wszystko, co mogę tutaj napisać, ale do końca tygodnia oczekujcie kilku pierwszych recenzji. Śmiało piszcie w komentarzach swoje przemyślenia i opinie.

x.o.x.o.
HauntedSmiler

Udostępnij ten post

1 komentarz :